Hoppas, hoppas, hoppas.

Varit nere på stan sen strax efter 12 men ha hunnit me rätt mycket. Har kollat på lägenheten ju. Åhh, ja vill ha den. Så nu återstår de & se om ja får de.. Hoppas ja får veta de på måndag. Vill, vill, vill, hoppas, hoppas, hoppas! Hade varit perfekt, mitt inne i stan.. Ge mig nu! Håll tummarna för mig så återkommer jag om de blir flytt typ sista maj eller inte.

Har även fikat me de underara Linn & Marie, sen dök bejb Ida upp me också. Mysigt värre! Haha, stackarn, sicken berättelse hon hade. Tur du lever bejb! Men lite kul va de ändå nu i efterhand, eller hur?!
Blev mycket snack nu efter denna tid som de varit iväg! Ni ha varit saknade chicks. Nu ska de bara planeras in en RIKTIG partykväll! Ser jag mycket fram emot!!! Vi tog oss en check i affärerna också, ett måste när man väl e i city-town. Fy fan va ruggigt kallt de blev me nu fram mot eftermiddagen, brr. Så ska man vara ute i denna kyla ikväll me, ska kolla på mitt gamla lag när de ha seriepremiär mot asarum. HAHA; as skönt att sitta på läktaren kan ja ju med ge. Lycka till brudar & visa att ni ändå e IFK- Karlshamn!







Leona Lewis - better in time


Kommentarer
Postat av: ida

lots of lööve.

2008-04-19 @ 01:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0