Hur många banankartonger.

Tror du de går in i en Volvo v50?! haha. Ja & mami proppade hela vår bil full me banankartonger som står staplade på mitt rum nu. Förresten vilket rum?. De e fullt me banankartonger i stort sätt. Började packa lite direkt men ska fortsätta imorgon även om de e ca 1 månad kvar. Gäller & veta att man får med sig allt!
Sen kom ja & mamma fram till att vi kan inte åka till Ikea innan ja ha fått nyckeln för vad fan ska vi få plats med min stora dubbel säng & alla andra möbler & grejer. Behöver köpa de så ja direkt kan lasta av de i lägenheten sen. Ah buu, vill inte vänta me Ikea ju men e nog tyvärr tvungen. Har man något mer att se fram emot vid flytten! Kommer ta en bra tid dock att sätta ihop allt & få upp alla saker där man vill ha de.. Men FAN va kul de ska bli.

Ikvällen ha varit lugn med lite tv helt enkelt & nu tänkte ja sova lite. Ha en lång dag framför mig imorgon. Ska skriva på mitt lägenhetskontrakt med! Passar på att göra de när ja ändå e ute & går på morgonen för ja går nästan förbi Strandbergs. Nu börjar de snart kännas verkligen för en gångs skull!!! Me like.

Godnatt alla underbara! puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0