Maja i ett nötskal.

Detta e bara så typiskt mig. Jag skulle INTE shoppa nått denna månaden utan spara så mkt som möjligt. Men så hittade ju man lite i karlskrona då igår som ja berättade. Jag & mamma stack ner en sväng på stan innan för att växla pengar & hon skulle byta en jacka men OJ, helt plötsligen kommer jag så klart ut med ett par nya skor me från butiken. Hittade ett par vita tygskor. Ha velat ha ett par, men de som ja hittade i Malmö för ett tag sen kostade lite för mkt men dessa va perfekt i pris så varför inte slå till :) Slänger upp en bild på de sen me. Kul me lite bra & ha skor nu när de börja vankas vår.

Ska gå & ta några pics på skorna så ja kan lägga upp de me. brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0