Plock & packning.

Fan va svårt de e & hålla på att packa, plocka & städa ur saker i rummet när man inte ha någonstans att packa ner de. Ha städat ut mycket idag faktiskt. Fy mig som ha hållt på me detta även de fina vädret men ha hunnit sitta ute lite me emellanåt.
Tänk att ja ska laga mat här hemma för andra gången i rad. Shit man kan tro att ja e sjuk men ja MÅSTE lära mig allt detta nu om ja ska överleva sen.. Då e ja själv & ingen annan gör de åt mig. Blir säkert bra! Kommer nog hitta på mina egna ihop kok!

Sen ikväll när mami min ha kommit hem ska vi en sväng till jobbet & kolla efter kartonger så ja kan fortsätta mitt packade & plockande här i huset. Kommer faktiskt sakna huset & allt ändå tror ja. Ha vuxit upp här, mysigt & lugnt ställe. Men ja får komma hit & ha de gott ändå.

hey so long.

image43

Kommentarer
Postat av: Ida and the rest of Arvidsson`s

Ditt andra hem står också kvar, (:

2008-04-23 @ 21:07:32
Postat av: Maja

Va ni e underbara :) Så lätt slipper ni mig inte!

2008-04-23 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0