081201.



Redan första december?! Sjukt vad tiden går galet fort...
Haha, tabbe av mig nu ikväll. Skulle laga mat, fisk och potatis för en gångs skull.
Stekt och haft mig och till slut fick jag ihop de. Satte mig ner o skulle käka, första tuggan. FAAAN jag glömde krydda. dong dong dong. Dumma mig! Bara ett bevis på att jag suuuuger i köket.



mysdag idag med frukost med Marie och Elin. Stan en sväng med Elin. Idag var jag duktig, jag köpte INGENTING! wiiie, utan de var Elin ist. haha. Nöjd och belåten! :) Checkade film och med Elin innan vi stack till mitt andra hem för lite handling..
Shit, fatta att jag var uppe 10 över 7 på min lediga dag, - Tvungen och kolla in advenskalendern som började ju.. Just like a child.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0