081207.



Skulle ju sova nu?. Ögonen svider av trötthet. (johnblund som har hällt sand i ögonen på mig kanske?) Jag trotsar och vill inte sova. JOO, snart iaf :p
Årets första alkoholfria glögg slank ner i magen ikväll. Sånt kallas juletid! Tardigt och dricka själv dock..
Nej, inte ork, ingen fantasi eller vet inte vad jag ska skriva. Skriver typ bara för att skriva. NEJ.
godnatt säger jag nu. Detta duger inte. Ny dag, nya möjligheter :p hehe.

Saknar mina töser som har varit borta hela helgen på olika håll och kanter. Kul att någon har ett jobb och sköta. :s (vadå knappt avundsjuk.) Ser fram emot att få se era söta trynen snart <3

Åhh, just de. glömde berätta att jag var med Jenny igår kväll på en lite förfest. NYKTER. Andra vita. Nöjd, stolt, glad och FEST SUGEN! haha. Laddar inför nästa. Kanske köra en dubbel? Sugen någon? :p Mycket trevligt att träffa denna kvinna igen. År och dagarna sen typ. Så blir de när man lever vuxenlivet. Hårt och slitsamt..
Bättre att vara pensionär, ha kafferep ;) Dock inte mkt pengar. Nej, arbetslivet ska de vara. JA!
Det e den stora anledningen till att jag (ALDRIG) vill börja plugga igen. Ingen pengar, ingen fin lya, ingen shopping. Bara snåljude. Tänk själv, dö direkt. Nej fyfan för de. Pengarna ska rulla och man ska leva lyx. Sånt gillar jag.. Det vet ni som känner mig ;)
Nej, sängen var de. Godnatt för andra gången. Sleep tight.
Kissandhug

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, jag har själv gått och funderat på en dubbel till helgen så bara hojta ;D

2008-12-08 @ 18:31:57
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0