081208.

 

Kstad ett par timmar innan då. Spenderade typ inga pengar mer än på mat. Visst e jag duktig. Nya snåljuden själv :p Måste öva på mitt nyårslöfte som snart börja gälla ju. Kanske borde passa på att shoppa nu då? Neeej. Funkar inte. Måste sluta eller iaf trappa ner, lite ;)
Fått lite mat i maggen nu ikväll med. Lagat mat för en gångs skull. Inte vanligt att jag brukar käka nått. Tyar inte laga nått, så då får de bara bli någon frukt. Blev iaf kyckling, ris och currysås. Smakade rätt bra för att vara jag. haha. Som ni fattar så e jag absolut ingen husmor. sånt pysslar inte jag med. :p finns bättre och roligare saker att göra!
Funderar på att checka en film nu, som jag fick på jobbet.


Ciao bella. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0