Duktig flicka.



Julstädat hela jävla lägenheten idag, plockat, städat och donat.
Inte nog med det. Typ lagat mat nu, väntar på att riset ska koka klart bara.
Gryyym e jag. Blev som vanligt kyckling, röd curry med kokosmjölk plus pumpa och wokgrönsaker.
Ska bli smarrigt värre att smaka de snart!
Så vill ni smaka min goa mat så får ni höra av er :p haha

.

Träffade min underbara och sjukt saknade vän Ida idag. Underbart att träffa dig baby. Finns här för alltid för dig. ♥

Haha, skiiit, glömde nästan att berätta som alla andra också gör idag. Trodde jag hade blivit dum i huvet när ja vaknar av att hela mina stora säng skakar även jag låg o skakade med. ÖHHH, vad fan händer? E jag sjuk eller? Nej nej, bara en lite jordbävning i lilla khamn. Sjukt ta mig tusan.
måste bara kolla riset...
nästan klart ju. gott snack!
Hann faktiskt få iväg en tanke på att huset kanske skulle rasa samman :p
Maten klar.
Så nu ska jag äta gott för mig själv. tända lite ljus med :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0