fyyy fan alltså.

Nu har jag två vidriga saker i mitt hem. Hur fan kommer de hit in, på tredje våningen.. Gahhh. Blir dum i huvet av de.
Tur man har snälla päron som dissar soffan för sin dotters skräck :p HAHA.
Som ni förstår så har jag en fruktansvärd spindelskräck. Blörk vad de e äckliga.
Haha, burade in en spidel i somras under ett glas i 3 dagar tills pappa fick rädda honom. rätt kul var de ändå.

Det står ett glas på mitt golv i vardagsrummet...
Pappa: Vad har du där?
Jag: jaa,fyfan, de e en spindel där under...
Pappa: där kan du inte låta honom sitta?.. då dör han ju.
Jag: jag vet inte om han lever, han har suttit där i 3 dagar nu. Jag tänker fan inte peta på honom. Han ska få plågas till döds när han e så dum att han kommer in i mitt hem.

Pappa går fram till glaset o tar upp det. Spindelfanskapet lever ta mig tusan.
Så pappa slänger ut en mkt lealös spindel från 3:e våning. Haha, hoppas han dog av fallet ist ;)

 


Dessa två äckliga sakerna var det. BLÖRK!

Kommentarer
Postat av: Telenor-Pete

jag dammsuger upp säkert 10 spindlar (långben) varje gång jag dammsuger....komma hem te mej nån dag? ;)

2008-12-20 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0