Hatar khamn.

Jaja, lugn dag och kväll blev de igår. Var fest sugen, någon som vill festa? nej nej. trist.
Låg i soffan, checka runt med vad folk hade för sig en lördagskväll.
Bror plus robin skulle festa OCH SPELA DATOR SPEL. as tradigt. pissa på de.
Mange och Robin skulle festa, gott. Äntligen. Kände suget kom men de försvann RÄTT snabbt.
Jävla omogna typer de finns i denna äckliga, ruttna sjuka BY ta mig fan.
Nej jag hade precis pratat med pojkarna att jag skulle gå hemifrån. Så jag tog min dricka och hoppa i mina fineskor
gick ner för alla trappor och hinner utanför dörren. Då ringer de igen. Då hade killen som vi skulle till ringt o sagt att hans tjej skulle vara där och att hon ville inte  att jag skulle komma. MOGET!
Vet inte ens vem hon e. men men. Khamn i ett nötskal.
Bara att traska upp, ringde o pratatde med bror om de ville komma, nej. Nej nej. av med fineskorna och finekläderna.
Myste ner i soffan, pratade varma ord med min älskade Marie <3
Hittade en massa trevligt på tv, så tände mig ljus och kröp upp i hålet med en varm filt på mig. Somnade gott vid 11 tiden sen.

Ta mig från allt o alla. Orka inte med detta länge. Så löjligt. fy fan alltså.
Puss till er normala och vettiga människor.



stå för vad du säger.

Kommentarer
Postat av: Peter

jag som hoppades att Khamn skulle vara en trevlig stad nu när man ska jobba där varje dag...

Tur att det finns några vettiga människor där iallafall...du,jag och..hmm..jo ari oxå =P



Kram på dej

2008-12-28 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0