Julemys.

Sitter hemma hos mina föräldrar nu! Precis slagit in mina sista klappar, så nu e allt klart :) Äntligen om man får säga så :p
pappa står nere i köket, steker köttebullarna till julmusik, mamma min jobbar som en annan har gjort hela dagen och bror min e hos flickan sin på lilljulaftonmys..

vi tjejer hade julemys igår, lite iaf! Bytte julklappar och jag fick min födelsedagspresent. Bättre sent än aldrig ;) Blir super gla för de fina spetstrosorna och tvålpumpen. Verkligen behövligt! Tack så mycket tjejer och GODJUL på er ♥
Jaha, då e det julafton imorgon, eller?! har för mig det. Känns som en vanlig dag eftersom jobbet väntar som vanligt. tungt. Missar en massa mys här hemma. Men men. that´s life.

Hittade lita gamla bilder på deras dator här hemma, tänkte jag bjuder på några sådana!

 

Jag på min student. Lycklig i livet!



Jag i bilen på väg till Dannmark förra året.



Jag och Lilla Thilda julen 06



Jag på balen




Söta Ida och jag hemkomna från grekland! 07



Min håruppsättning på balen..






En av de bästa dagarna i livet!

Kommentarer
Postat av: Hanna

yes, jag snodde honom på lilljulafton;) vart gjorde du ditt hår till balen?

2008-12-26 @ 18:02:42
URL: http://hamalima.blogg.se/
Postat av: maja

haha, din tjuv;) på la famme. :)

2008-12-27 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0