Julen e här.

Nu e de snart julafton. Känns INTE som det. Jag e mitt uppe i allt jobb och stök o stress på jobbet. Inte alls kul...
Ledig imorgon! Ehh. tänk inte ens tanken. Jobb hela dagen :s PENGAR! men jag vill ju vara ledig och bara vara med min familj. Njut om du e ledig. För jag har NOLL julstämning.
Sista klapparna inhandlades idag med min bror.
Ett jävla springade fram o tillbaks. Men nu e de helt klara. SKÖNT.
Ligger i sängen nu, HELT utslagen. Höll fan på att somna idag när jag satt i kassan. Då e man trött alltså, fitysan.
Sluta gnäll. njaa. lite till.
eller nej. Stäng av datorn och sov med dig ist. jaa.
Så jag säger godnatt. Vi syns imon kanske :p

PUSS

Kommentarer
Postat av: peter

Julstämning säger du?

E det jul?

hm..inte då har jag märkt av det...

Dock har jag märkt av att man jobbar mer än nånsin nu.....julen e inte här på flera månader...eller???



kram

2008-12-26 @ 00:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0