köksbordskväll.



Ikvällen bjöd på tacos som inhandlades hos mina konkurrenser Hemköp.. Psst, ska bli medlem också. ILLA.
Maten satt fint.. Inte haft tv:n alls på idag eller ikväll. Suttit vid köksbordet med datorn!
Kollade på film. Skulle sett Mr Woodcock men hittade inte texten till den (oteknisk till tusen?!) utan det fick bli American Pie Beta house. Funkar alltid :p
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Duktigt uttråkad och rastlös. Hänga lite med mig?!  call me.


http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc&feature=related - Sjukaste snubben på länge.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hemköp is the shit ;) fast kan du behålla en hemlis? jag lär storhandla på ditt älskade CG när jag flyttat :P

2008-12-04 @ 22:41:13
URL: http://vanten.blogg.se/
Postat av: maja

Haha. Låter som en mycket vättig hemlis tycker jag;) lovar att du ska få personlig service! :p

2008-12-04 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0