ovanlig dag.



Idag har jag jobbat. Var inte i frukten, inte i kassan utan har plockat varor.. Sånt jag gjorde för 5 års sen när jag började på CG! Plus att jag var helt ensam och plockade. Typ aldrig klar.. slitsamt.
Utbildning på eftermiddagen. Bästa "föreläsningen" eller vad man ska säga som jag har gått. Sicken snubbe. Norsk-svensk snubbe. Hehe. Riktigt rolig :) Utbildningen handlade om typ kund bemötande.. så nu e jag expert på de med ;) NOT! Men man får sig några tankeställare.. aldrig fel att ta med sig i livet!

Sitter och fryser i min soffa nu. Vetikattenvadjagskagöranu.. En film? TJAAA, varför inte :) Med en filt? NEJ, med täcket! nice.

Ciao, puss!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej MAJA! Hoppas allt är bra med dig. Jag har utmanat dig så ta en titt på min blogg. Kram :)

2008-12-04 @ 03:14:44
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0