Det e över nuuu.

Godkväll. Då var det söndag kväll, östersjöfestivalen e över, semestern e över. Kan ju säga en sak, jag vill absolut inte jobba imorgon. Ska upp med tuppen första dagen också. Det tar emot mycket.. Någon som vill byta med mig?!
Östersjöfestivalen, - AS GOTT vill jag lova. Massa människor, minnen, alkohol, snack, musik och mat. Trevliga grejer må ja säga. Inflyttningsfest hann jag med två styckna. Roligast var dock när mina alkis grannar kommer upp för att deras hund hade rymt upp här. Sjukt galen hund och de va ju inte så nykra heller.. Jagade hunden i hela min lägenhet. Kan ju säga att det blev många goa skratt.. Kramp i magen ffs.
Nu ska man försöka vila levern i nästan en vecka, men på fredag blir de till att korka upp igen. hehe. Då blir de kräftskiva och poolparty. Ska blir duktigt kul, hoppas jag på!

Har lite bilder nu från dessa 4 dagars festande som ja tänkte slänga upp. Behöver gå och lägga mig dock, men ha sovit heeela dagen, vaknade 2 sen över till soffan o sov till halv 5 typ. Sliten och hes vill jag lova. Så hoppade i mjukisdressen och gick till Hemköp och köpte avocado så man kan göra min goa avocado sallad. Avocado sallat a la mäyah. :p tss.

     

Detta var från torsdagsen inflyttningsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0