Fika och stan.



Goddag.

Dagen började med att väcka klockan väckte mig vid 10, slog upp ögonen och kände hur trött jag var. Typ sved i de. Men skulle träffa Marie gumman på en fika på briggen, så upp och hoppa! Käkade frulle, sminkade mig o klädde på mig sen gick vi, redo för lite lunch och sen kaffe. Duktigt gott med kaffe när jag e trött, man blir ju pigg direkt.
Blir dock sjuuuukt trött och irriterad på min förkylning. Köpt nässpray idag iaf så man kan sova gott inatt... Marie skulle hem för hon skulle ojobba vid tv, så träffade Elin på briggen som tur var så vi tog oss en sväng på stan efter ha myst i solen med lite snack, nice. Vi skulle INTE shoppa men vad ska man göra. Hittade en lång shorta typ, som man kan ha till ett på tights o klickeklack skor ;) haha. Sen blev de ett linne som ja tänkte ha på lördag, då syrran ska ha 30 års fest. Gott gott. Duktigt sugen på att dra ner till k stads dagarna och festa, komma från denna helvetesstaden. I behov- Man kan ju behöva värma upp inför nästa veckan. För då blir de MASSA, massa fest.. Kanske till och med att jag ska försöka ha min inflyttningsfest här. Känns som de e dags för de just nu. Se om de e någon som vill komma! As gott att man har en trappa ner och så e man ute på festivalen. De, de e nice.
Kanske ses i dimman på Östersjöfestivalen, för den lär ni inte missa. Tro mig!

Kvällen, jaa. Det e ju Lillördag så de lutar mot Åbron, ta sig några cider eller en god drink och slappna av. Hoppas bara vädret håller sig. Elin, jag och sen hoppas vi på Tisse och Jessica också :) 
Hey so long. Nu ska ja plinga Ida, skulle ta oss en kaffe!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0