Good night.

Nu ska jag sova hade jag tänkt mig. MÅSTE bli bättre på att lägga mig i tid för snart börjar the real life again. VILL, VILL, VILL INTE. Men men, ska inte klaga eftersom jag har haft 3 sköna veckor!!! Betalda veckor dessutom. Ikvällen bjöd på lugnt med Eppe, Johansson och Andersson. Satte oss på donken med en super het kaffe. AJAJ på tungan. Elin eller Edet, nu vet ja hur du kände häromdagen.

Imorgon börjar ÖSTERSJÖFESTIVALEN på riktigt, FATTA GOTT. En massa fest nu i 3-4 dagar. Tur vi köpte lite vätske ersättning idag Elin. Haha. Vi e sjuka i huvet men laddar på stort. Hoppas inflyttningsfesterna blir lyckade också, men de ska vi nog se till. Hoppas de andra festerna som kommer också blir festliga. Fyndig där... Lite iaf!



Hehe, jag på språng till Harry´s



Elin på språng till Harry´s



Min bror och Jag på förfesten



Emma kom in i matchen med hjälp av sten, sax och påse.

Sådär ja, lite sköna bilder och minnen från denna sjuka men roliga kväll, Tack Elin för en toppen, topprus helg ;) De e vi, vi i ett nötskal. HAHA.

PUSS PUSS & Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0