Härlig dag, skumt väder.

Hey där!

   Maja idag.

Mega jobbigt väder idag, jätte varmt och skönt men typ molnigt och typ åskvärme. Tyckte de mullrade lite nyss, för inte vad de min mage för ja ha nyss käkat min favvissallad. mumma.
Stack hem till mor och far och solade, dock ingen hemma. Men pappa kom hem sen så man fick någon och babbla lite me!
Hem och slängde mig i duschen och piffade till mig till en vettig människa igen, sen blev de en kopp kaffe på briggen med Andersson och Alle. Trevligt, haha. Samtalsämnet var rätt kul iaf.
Jaha, och nu bara öser regnet ner igen. Fii fan för svensk sommar. Men snart kommer Tisse och typ efter det Jessica och typ ännu senare kommer kanske Elin. Blir film och lite kvinnokväll som jag kallar de me chicksen!



Min superduper goda sallad. Recept?! Fråga Mäster kocken Maja ;)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0