Se där ja.

Då var man på hemmaplan igen, sitter o dricker lite här i ensamheten. Måste ju hålla mig igång, ha ju druckit hela eftermiddagen, så lika bra o fortsätta :p Ska piffa till mig lite, fräscha upp mig. Sen tar ja trapperna ner, går 10 meter, runt hörnan, 30 meter o sen upp för trappan hem till Jessica. Trevligt, mkt trevligt. Va så velig om ja skulle festa eller inte, men ja, de slutade me fest iaf!



Dagen och kvällens outfite. Snart redo igen för vara social, träffa nytt folk. Tydligen några vänner från k krona som e hos Jessica, hoppas de e vettigt folk. Men de e de säkert. Jessica e iaf. Sen kommer ju Tisse lite senare och Elin din klenis, nykterist ;) höhö. De blir bara mer o ta igen sen till östersjö. You will go done.
Nej detta duger inte klockan tickar på, glaset börjar bli tomt och ja e törstig så I have to go.. Hoppas ni får en super kväll, sup lugnt, tänk på levern o hjärncellerna för de gör inte jag! typ. hehe. Jo lite. Man lever bara en gång, glöm inte de iaf!

Puss people. I´m gonna have some fun tonight with the chicks..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0