The day.

Kvällning på er!
Då var denna dagen snart förbi också. Har varit en mysig syster dag kan man säga. Nu ikväll har jag varit hemma i barndomshuset, min söta mamma hade lagat mat för syrran. Gotti! Fick inte min sallad idag eftersom jag lunchade hemma hon syrran. Smaskens med tacopaj :) Blev lite kaffe och mys me älsklingarna mina. För söta helt enkelt!
Nu har jag kryp upp i soffan i mysiga kläder, tänt lite ljus. Gått och blivit förkyld med ju, så kände för att mysa lite.. Dock själv. hehe. Men man e ju tyvärr van. Hann med ett långt seriös talk med Marie också, kan säga att de va behövligt. Säger bara, dessa jävla ...... punkt. Ska försöka hinna med en fika med Marie imorgon innan hon börjar the work sen lutar de åt en fika med Ida och kanske hennes syster Tessan och pojkvännen Johan. Trevligt trevligt. Måste ju passa på och dricka kaffe nu när ja ha varit en duktig flicka och blivit stor och lärt mig dricka kaffe! Vuxenpoäng.
Vädret lär ju vara lika bittert ändå så blir säkert en sväng i stan också, kolla lite och så. Man kan ju ändå inte sola. 

Duktigt sliten efter en sen natt med Tisse (som bangade ur rätt tidigt) och Elin som var här till typ halv 3 sen upp vid tjugo i nio idag. Knappt trött. Ville bara stänga av mig och somna om! 
Har faktiskt fått tummen ur röven och slingat håret idag på La famme hos Evelina. SKÖNT!
Nu tänkte jag snart släcka ljusen, borsta gaddarna och klä av mig och krypa ner i min sjukt underbara säng. Ska bli såååå gott. Så nu säger jag godnatt, sleep tight.  PUSS




I can feel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0