En dag kvar.

Så nu ska man snart dra och jobba. Kan ju meddela att de känns riktigt jäkla surt. Så fiiiint väder ute men har hunnit ligga ute o steka idag på förmiddagen iaf. Så ha nog lyckats få en gnutta färg. Men hade lätt velat ligga kvar där heeela långa dagen och få ännu mera färg. Men man har ju hela sommaren på sig :p
Imorgon e den ingen vanlig dag utan imorgon e de stora dagen, då jag får nycklen till mitt egna place i stan. FETT NICE. Så imorgon ska jag jobba först och sen lägenheten och måla. Gott gott gott. Känns riktigt bra också med en vit helg, helt otroligt att inte jag har festat. men de blir ändringar på de nästa helg ;) För detta går ju inte i längden..
Nahä, lova och sola för mig också för nu ska ja börja röra på mig.

Puss

image73 

Feel good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0