I´m sorry.

Förlåt för min frånvaro men jag har inte haft tid. Livet och dagarna e fullpackade med saker och göra nu när jag har fått lägenheten. Jag och pappa och målat nu i två kvällar, börjar blir bra faktiskt! Men ska bli kul sen när de e helt klart. Ikväll e de iaf måla ledigt för en gångs skull. :p
Sitter i soffan nu med värsta skallebank och typ bara vill sova.. Trodde jag skulle få mina Ikea möbler igår men icke sa nicke kom de några möbler. ARG som tusan blev jag. De kommer på onsdag istället. Men mami har ringt och skällt på de så vi fick gratis matbiljetter till på lördag iaf :) hehe. Aldrig fel med lite gratis köttbullar. De fick bli sandviken med Ida, Johan, Jacob, Marie och lite annat folk. Blåste satan, kallt :S men några av pojkarna tog sig ett kärringadopp, eller rättare sagt bögadopp. hehe. Hann iaf sola på soldäcket här hemma innan, så man fick ju lite färg tror jag iaf!
Ikväll ska ja bara ta de lugnt, börjar 8 imorgon igen, får ner en sväng till lägenheten också och checka tror jag. Kvinnorna ville också se de kanske ikväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0