Back again

Ha, ja sitter här fortfarande. Har inte kommit mkt längre i mitt liv idag. Ätit typ frukost, messat med Ida och bloggat lite. Ska ner & sola me stjärnskottet Ida sen, kanske man ska börja försöka bli lite brun nu?! JA, de behövs. Men innan dess ska ja försöka städa mitt rum. herregud som de ser ut. shame on me. Men de e så tradigt för min rullgardin hänger nere varje dag. Inte jag som e lat utan den e sönder. får inte opp den rackarn. men men. då får ja skylla mig själv. punkt slut.

Åh, kom på just att den 5 april ska mamma, jag & Florence (min morbrors fru) till Tyskland & köpa gotte ju. Bussresa som börjar 04.45 & e på hemmaplan vid 20.30 trodde mamma. De e LÄTT värt de. Kanske ska man ut sen när man kommit hem?=) LÄTT! hahaha.

Blocket en snabbis & sen städa. Dirr.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0