Back on track.

då ha man varit nere på stan & haft en riktigt mysig fika stund med kvinnorna.. Usch, kommer vara sååå tomt utan tvillingarna nu i 5 veckor. Hoppas, hoppas, hoppas att tiden går snabbt! Ni får ha de bäst & lova höra av er så fort ni ha möjlighet ♥

Hann faktiskt att städa & lägga nya lakan innan jag skulle ner på stan. Skönt att ha de gjort. Nu sitter jag här & bara sitter typ. Kollar på The vocie typ. Funderar på vad som händer för kul ikväll. Inte hört något skoj alls...
Hade varit kul att bara dra ut & träffa lite folk o känna sig lite social. men vafan, vet inte om ja orkar. Det blir ju feeeeeest & utgång imon iaf & då jävlar. Sugen till tusingen nu. Laddat hela veckan! Hoppas den blir super vilket jag tror. Kan nog inte bli bättre me de sällskap man ja iaf =) Kan tänka mig att de kommer bli väldigt mkt musik, fnitter & snack. Och kanske lite spel också.

Nu ska ja göra nått annat. vet i katten vad bara... skriver mer senare när ja kommit på nått att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0