Brist.

Har brist på idéer. Vet inte va ja ska skriva ikväll? hjärnan orkar inte tänka eller fungera.. Har kollat på Rent hus & säger bara. ÄCKLIGT.

Just de, kollade ju på film me min bror häromdagen. Minns inte om ja berättade va ja tyckte om den. Gör de nu iaf! Blind daiting var helt okej faktiskt, rätt bra helt enklet! Värt att se iaf eftersom de va me en riktigt, riktigt snygg & het kille. Me like.
Hoppas de blir fler filmer nu snart, sjukt längesen ja satt o kollade film känns de som. Duktigt sugen på skräckis men fan, vågar nog inte själv. hehe. Maja = fegis. typ. typ inte?! Men imon blir de nog ingen filmtajm utan de blir förhoppningsvis fest, kanske. Någon som vet om de e mkt folk som ska ut imon?! Man kan ju alltid hoppas, annars blir de kanske bättre på lördag. Gott snack.

Imon förresten ska ja få jobba me sötpölen Emma i min lilla fruktavdelning! Kommer bli så sjukt kul. Då jävlar ska ja köra me henne, eller så gör alla kunderna de. haha! Lycka till gumman. 
                                
                           Nu säger jag stopp. glo lite tv & sen bingen på de. 
                                                            Guld!


"Amor vincit omnia", eller?


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling! jag körde ju med dig;)tack för en underbar jobbar dag! ÄLSKAR DIG SÅ MAJA!

2008-03-20 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0