Ledig.

480907-12


Idag e lilla jag ledig & vad ska lilla jag göra? Bra fråga de.. Får nog sitta en stund i soffan & fundera ut nått. Tänkte plinga Ida bebe & höra om hon e sugen på en fika & kanske en film eller nått! Kanske en gammal hedlig kladdis hade ju inte varit fel. HA!
De va ju våffeldagen igår men icke åt jag några våfflor, utan hemma bjöds de på spagetti & köttfärssås. Mums de också. Sen hela kvällen igår satt ja me ikea katalogen och tittade & skrev ner va ju ska köpa sen när ja hittar lägenhet. Finns ju fan inga här i denna lilla stad. inga tvåor iaf. Ah buu. Men jag får leta vidare helt enkelt! Den som väntar på något gott... Hittade en sjukt snygg soffa me i ett reklamblad från EM men kan inte köpa soffa nu inte. måste veta hur lägenheten ser ut & såvidare. Annars var de typ exakt en sådan som jag vill ha. duktigt snugg! GE MIG.

Dags för lite frulle kanske? Om de finns något gott.
Hej så länge

Snygg soffa va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0