Lugn kväll.

Ikväll har jag inte gjort för mkt måste ja ju erkänna. Har typ suttit vid tv, ätit mat me familjen & sen tillbaks till soffan igen till datorn & här ha ja suttit hela kvällen utan att säga ett knyst. Ingen lust eller ork till att prata med någon... Nu ha alla försvunnit, sitter här själv & glor typ, så tänkte passa på att blogga lite iaf!

Tänkte hyra mig en film o glotta på men tyade mig inte ner till affären & hyra någon så får skylla mig själv. Punkt slut.
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon när man ska partaja, verkar vara hyfsat mkt folk som ska ut iaf, TREVLIGT TREVLIGT. Har några nya saker att välja mellan så tänkte snart traska upp till mitt nystädade rum & prova o mixa lite.. fördröja tiden. Gotte dricka blir de imon me, lite Martini Asti lyxade ja till med :)
Verkar som vi blev lite fler människor imon iaf, Rasmus med sina polare skulle kanske komma & va me oss. David från Malmö skulle me kanske komma upp & festa, hade varit kanon kul. Länge sen man träffade denna pojk nu. Hade fruktansvärt kul me han & den andra David nere på Rhodos. minnen som alltid kommer finnas med en genom livet! Tack säger vi för de, även om en viss person flippat ut...hmm?. I don´t care.

Jobb väntas imon 12 till halv 9 i kassan, tycker någon kan komma & handla av mig. Hade varit kul me lite roligt & trevligt folk. Sen ska ja springa till Jenny, hehe. Kommer va sååå sugen på att festa. Kommer dock att vara rätt tungt på söndag när man ska jobba, jobbar kväll & de e då tröttheten kommer. Man lever ju bara en gång!

Hade kunnat sitta här hela kvällen lång & babbla en massa men ska upp & prova kläderna nu. Så återkommer ja senare! Så säger hej så länge med dessa pics.

480907-8    480907-7    480907-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0