Ny vecka.

Fan vad veckorna går...Tycker tiden går för fort ny för tiden, man hinner inte med det man vill. Måndag igen och helgen har varit perfekt. Fredagen var lugn & skön, skulle upp & jobba ändå...
Lördagskvällen va sjuuuukt rolig, festade med Jenny & Ida samt Idas kille Johan :) Galet kul kvinnor. Detta måste göras fler gånger fast med riktigt musik! TACK för denna tokiga kväll.
Kvällen hade ju kunnat sluta bättre men hoppas allt gått bra ändå! FY fan för er jävlar...Duktigt kul var det ute iaf även om det var så jävla mycket folk men de va gott folk me ju :) Träffade ju Elin i dimman, så vi tog oss några moves blev även en bugg sväng me Robin. Bäst va vi! (dansade till Danny - If only you, tror jag de va).
Söndagen, sov rätt 1 sen va de upp & in i duschen för jobb väntade kvällen lång. Tradigt men funkade bra tack vare det stora skämtet Emelie som jobbade jour ;) hehe. Galet kul varje gång me denna kvinna! Sen hem & slänga sig i soffan för att kolla lite tv :)

Nu sitter jag här & försöker äta frukost. Ska jobba hela kvällen igen. Imorgon är jag ledig från mitt jobb, men ska inventera på mammas jobb. Rätt kul faktiskt.. jaja, ute snöar de just nu, och va fan e våren & solen? PUST & stön. Längtar nått så sjukt till våren o inte tala om sommaren!

Dags att pysa. Skriver några rader ikväll tror ja :) Lägger upp några bilder från festen i lördags! Även en bild från Harrys på mig & min bror! Finns fler inne på efterfesten & checka..

     

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Ni är bäst!

2008-03-17 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0