Ny.

Jaha, nu va man en bloggare me. Frågan e ju hur detta kommer gå?! Alltid kul att prova på =)
Idag ha ja jobbar hela dagen, tungt men kul eftersom man ha sådana roliga kollegor att jobba me, GULD! Blir ofta mkt bus o lek!
Nu sitter man här & tar de lugnt, ha packat väskan till imon då ja & päronen ska brum brumma till stor sta´n Göteborg för att besöka min saknade bror men innan dess blir de jobb för hela slanten. Ska ha mitt täcke inne i bilen sen & nana :) Gott snack!

Nu ska ja snart packa min bikini & cykla till vägga för att simma lite & sen de bästa på allt, BASTA!!! Mammasen min sviker mig ikväll ju för hon ska lyxa sig på thai.. hade ju inte vatt fel.

Nahä, du få de va nog!
pöss alla underbara människor...

I´m not ever alone?
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0