Redo & packad.

Klar & redo för fest imon efter jobbet.. Bara en duschen & lite fixing sen e allt som de ska va. Guld. Testade lite fram & tillbaks, va lite svårt att välja. Det stod mellan två olika men kunde rätt snabbt bestämma mig ändå. Vet dock inte om jag ska ha svarta eller lila strumpbyxor till. Få bli att sitta o fundera på imon på jobbet.
Så vill ni se min outfit får ni komma till Harrys som de nu så fint heter, själv föredrar ja att säga lorden fortfarande. En gång Lorden, alltid Lorden!

Funderar på att gå o krypa ner i min nybäddade säng, tänkte ut o promenixa innan jobbet imon om jag tyar. Behöver lite extra sovmorgon också eftersom jag har en lång dag & natt framför mig. Måste också ladda kameran & måla naglarna innan jag drar till CG!

Naddi naddi människor, få se om ja hinner slänga en nått imon. Annars syns vi i dimman ;) HA!
                                                                     I want to know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0