Samma problem.

Filmen slut & jag ska dra mig till kärleksverkstaden snart, alltså sängen! Sitter & fundrar lite på vad jag ska ha på mig på lördag när vi kvinnor ska partaja & dra ut...
Det står mellan lite olika saker, typ linne & kjol, typ klänning, t-shit som sitter ihop med kjol... alltså lika svårt att veta men får nog prova ut det imon. Ska direkt efter jobbet till Jenny & duscha osv.. Så kan man dricka samtidigt! Mkt fiffigt, för man måste ju ta vara på tiden. Känner att de kommer bli en toppen kväll också, hoppas de e rolig folk ut & riktigt go musik så man kan dansa kvällen lång!

Har funderingar på att tatuera mig ju, måste bara hitta rätt grej att göra & rätt tillfälla att göra de på eftersom jag inte få simma osv då.. ska även ta hål i navlen igen & hoppas de funkar igen & då få man inte festa heller..
Tatueringen ska handla nått om kärlek iaf. Så långt ha ja kommit.

sängen väntar på mig. Tur man ha en säng som väntar på en när inte någon annan gör de. Godnatt säger jag till dig! ciao seniorita.

480907-4

Säger godnatt med denna bild. Dock jag med långt hår. Alltså lite gammal. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0