Skönt.

Det e alltid lika skönt efteråt när man står i duschen & känner hur varmt & skönt de e när man ha jobbat hårt & svettats riktigt mkt. Kände mig som en kokte, nästan stekt kräfta efteråt.
Guld, när man kom hem så hade pappa med sig en super god baguette med kyckling hem! Den satt där den skulle.

Sitter & glor på kungamordet just nu, FY fan för kvinnomisshandel. Sådana människor bör inte finnas. Men tyvärr så e vårt samhäll så sjukt nu för tiden..

Tänkte lägga upp några bilder från i helgen när the familia va i Göteborg hos min bror. Han kommer hem på Onsdag igen efter att han ha två stora tentor. Lycka till imon också!

   
Min bror             Jag & bror         Pappa                        Mamma

Puss & natti, sleep tajm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0