Torsdag.

Sitter & glor film, The fast and the furious. Grymt häftig film måste ja ju säga! Sett den innan men skadar inte att glo fler gånger! Dagen började med en promenix me mamma innan jag skulle till CG (Citygross) & jobba kvällen... duktigt stressigt på kvällen en torsdag men de funkade.
Sen var det bara hem & ta väskan sen till väggabadet & simma med bror min, blev bara 1000 meter idag. Kändes lagom efter denna veckans jobb & utbildning! Väggabadet var lugnt o skönt ikväll & stammisen var där. Alltid lika trevligt, om man nu visste vem de var också..hmm?! 

Morgon dagen, då e jag ledig för en gångs skull & istället blir de ut o gå en sväng på morgonen & sen en lång avskedsfika me kvinnorna Marie, Linn & Ida. Detta ser jag mycket fram emot! Kommer dock att sakna skiten ur mig efter Marie & Linn som åker till USA på söndag i 5 veckor :S HUR SKA JAG KLARA DETTA?! Hoppas ni får det underbart kul nu twinis, ja kommer sakna & tänka på er... vi ha mkt & ta igen & även planerat när ni e på hemmaplan igen så mig slipper ni inte ;)
Sen vad som sker mer imon vet i katten... Kanske nått förslag???

Nu ska ja glotta klart på my movie. kanske slänger in ett inlägg till innan ja kryper ner & sussar.
Pöss ♥

"Blickarna möts, blickarna säger något fast utan ett ord. När ska det komma? Man vill säga nått men orden kommer genom blicken. Frågorna surrar i huvet & man vill veta, veta vem det är? Kommer man få veta någon dag, kanske en vacker dag! Man kan alltid hoppas & tro. Man får inte ge upp. Även om man så väl vill bara gå fram & fråga. Vågar inte. Vill veta va bilckarna säger, vill ha ord. Att en okänd person kan vara så anonym. Finns det verkligen anonyma människor? jag vill, jag vill, men jag vågar inte. Hur svårt kan det vara? Varför finns du bara där, och inte någon annanstan? Jag vill veta..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0