081107

Nu ska lilla jag snart krypa ner och lägga huvudet på kudden, ta ett djupt andetag och sen sova. Varit en lång dag på jobbet. känns i hela kroppen. Hade verkligen gynnat med en massage, fan att man inte har någon man här hemma som hade kunnat pyssla om en när man väl behöver de.. it do hurts sometimes.

Imorgon. För jobba 8-15.15 i kassan. gynnar inte mina axlar och rygg just nu. Smärta. Hem, duscha, fixa naglarna, sminka mig och göra mig fin för vi tjejer ska slå klackarna i taket och supa till att imorgon. Ser urmkt fram emot de, för längesen det var tjejförfest. Lite sanning och konsekvens, skitsnack, fnitter och såklart rööötjut. DE, de gynnar mig. hehe. Sen slutar kvällen med lite ass shake at the dancefloor. Harrys då som alla förstår säkert. Hoppas vi får de kul med lite dansidans!
Nu maja, säger vi godnatt. Sov så gott. Puss och kram, vi hörs imorgon. öhh, standard fraser . Jag e trött nu, alltså knasig.




Dessa kvinnor, rock my world. hehe. Valborg 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0