Äntligen söndagkväll.

 

Låter helt sjukt att man har längtat till söndagkväll. Ångstdagens kväll men detta beror och betyder att min frukt helg e över. Så jääävla skönt rent ut sagt :) Yes yes yes.
Dryg dag, min familj och pysslat och donat lite i min lägenhet nu idag. Lite nya lampor och så på plats. MIn snälla och söta bror försöker få igång mitt trådlösa. Thaaats good. Hoppas han får igång de sen. :p

Gårdagen var heelt okej. Jobb inte kul men mycket fina slantar, - röd dag ffs! lite mer än 200 spänn i timmen. Sånt gynnar mig. Kvällen spenderades med girlsen Elin bullfittan, tisse fittan eller ringmusklen och jag, pissfittan :P hahaha. sjuka i huvet e vi ta mig fan. Undra varför man e sjuk i huvet när man e trött.. ?!
Vi krängde tacos som tvillingarna Elin och Karin hade slängt ihop. satt mycket fint brudar. Guacamole, de e najs. Sen in till stan, hyrd oss TVÅ filmer faktiskt. Började med en skräckis, haha. Den var inte läskig enligt mig. Elin fick några hypventelationer ibland eller vad tusan de heter och tisse, uppkrypen i mitt knä under täcket. HAHA. Typ ingen hit till film helt enkelt. Film nummer två, Juno. Söt film. Ögonlocken pallade inte vaa uppfälda riktigt hela filmen men jag kämpade. Hade varit uppe sen kvart över 6, hallo liksom.
Nu ska jag snart tror jag gå ner och hyra mig en film, MÅSTE, verkligen MÅSTE se step up 2. Inte sett den ännu juh. Sett den`?

Puss and hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0