Dagens.

Gjorde Linn!

Kom till mig, parkerade utanför.
Vi gick till Ica, köpte finfine frulle.
Svänger in på min gata, börjar närma oss min portdörr.

Jag säger : Hehe, kolla de får p-böter där nere. HEHE.
Linn: hehehehhe, jaaa. hehhee.
(vi båda as garvade typ)
Vi båda skrattar ett tag.
Linn: FAN, jag har ju inte betalt parkeringslapp.
Vi båda börja springa.
Jag: Linn spring, NEJ, STOPP! Här e automaten!!!!
Linn börjar springa tillbaks en bit.
Man ser lapp-Lisan börja närma sig Linns bil.
Jag: NEJ! Spring till bilen, jag betalar!
Linn vänder igen och springer till bilen samtidigt saktar lapp-lisan ner gångfarten mot Linn.

Linn låser upp bilen samtidigt som hon håller en matkasse i handen med Lapp-lisan stående jämte sig med stirrande ögon.
Lapp-lisan: Är det din bil?!
Linn: jaaa!
Lapp-lisan: Tänk på att betala nästa gång.
Linn: jaa, men tjejer där borta i röd jacka håller på att betala.
Lapp-lisan: jag har haft koll på din bil i 7 minuter nu.
Linn: jaha, okej?! :/ hehe.
Lapp-lisan går och jag kommer till Linn as garvande!
VADÅ SEKUNDER FRÅN ATT FÅ P-BÖTER MITT FRAMFÖR NÄSAN PÅ EN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0