end.

Då va helgen över.
Grattis sa jag till min bror som kom hem till lilla staden och fyllde 22 bast. - Kvällen slutade med fest.
Igår bjöd kvällen på julfest/personalfest på jobbet.. Vad ska man säga, kul men slutade med lite olika händelser vilket ledde till utgång även denna kväll.
Mycket roligare ute igår än i fredags. Mycket roligare och tervligare människor ute! Hann bli en cider med chefen också.. haha. Ovanligt men kul att snacka lite privat isf jobb hela tiden.
Kammade hem en STOR chokladask också.. Någon som vill dela med mig?
Imorgon, eller nej...
... Idag på schemat. Slappa, mysa soffan, tvätta och städa. Mådde prima ballerina från helgens alkoliserande, skönt. Kollat på tre filmer för att underhålla mig själv på lättaste och minst aktiva sätt.
Imorgon nu då. LEDIG! ska ner till stationen och vinka hejdå till min bror som "tydligen" hasr varit hemma. Ser typ aldrig honom nu för tiden när han väl e hemma. Bittert och trist. VId 10-tiden kommer Linn hit. Mysefrulle och allmänt babblande. Sen? Jo, ska nog få mig en Elin dos också. Inte setts på TYP hela helgen. Så de e dags nu.

 

Jag var nära döden i fredags också. PISSFITTAN Elin höll på och köra ihjäl mig. Bäst för henne att hon inte gjorde de ;) Fått FÖRLÅT en antal gånger. Elin, detta kommer du få höra resten av ditt liv. HA! Sicka snälla vänner man har!

PUSS, sleep tight. ♥

Du finns i mina tankar dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0