Ledig och slapp dag.

Varit ledig idag som sagt. Började morgonen med träning med mor min :) Ingen fel bra start på dagen... hem o sminkade mig och så. Väntade på att Elin skulle sluta skolan o plinga mig vid 10 tiden.. Klockan går och går och går. Ingen Elin ringer eller sms:ar. Jag skickar sms och frågar när hon slutar egentligen?! Inget svar. Tiden går lite till. Till slut ringer jag vid 5 i 11, då låter de såhär:

Elin - heeej (med en lång, trött och tyst röst)
Jag - Heej?! Vad fan gör du???
Elin - Sooover (med samma röst)
Jag - vafan, jag sitter och väntar ju på att du ska ringa mig.
Elin - oj förlåt. Var uppe tidigt, bla bla bla och råkade somna...
Jag - Hallo. jag har suttit i över 1 timme o väntat på att du skulle ringa.

TACK för den Elin ;) hehe. Toookig blev jag, lite iaf :p

Dagen sen, varit en sväng på stan, lååång fika med Elin samt folk som har kommit och gått som t.ex. Karin med vän, Emelie, Emelies syrra + barn... trevligt trevligt =) Varit och kört lite av Elins familjemedlemar också, handlat på de. JAG, jag har faktiskt lagat lyx/gotte mat till mig själv ikväll. Shhhhit, att jag fick ihop de efter att typ bränt mina grytlappar två gånger och fixat och donat. Pust. Smakade bra typ bara halvt illamående nu. :S Inte okej. Varför? veeet ifan.

Nu då, soffan och typ allmänt mys för mig själv med mig själv. Och en gosig filt så man får lite värme också. Goott snack. PUSS♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0