mordotterdag.


Världens bästa mamma och jag på hennes överraskningsfest!



Iväg till Kkrona idag med mami. Att vi alltid ska ha lika mysigt!
Köpte mig en mössa (precis en sådan jag har letat efter!), stay ups (typ skitcoola enligt min moder) plus tjocka grå tights sen några fiffiga saker till mina nya som glappade ju, hoppas de funkar :)
Fika på Briggen såklart också med Elin och Emelie. Lite kaffe igen (fick även de oss mamma i morse!). Var ute med Emelies syrras byracka så den fick göra sina behov!
Julhandlat med Elin sen när Emelie skulle jobba.. En riktig härmis e hon, köpte likadana ljusstarkar som mig. Elin jag VET att de e as snygga, klart du måste härmas då ;)
Städat och plockat undan här hemma, så nu bor jag finfint igen! wiie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0