Nu var hon i farten igen.

Klant Elin kom hem till mitt place där jag och Linn precis hade krängt en härlig frukost och snackat en massa skit.. Vi fortsatte med att babbla tills käften nästan gick ur le.. Okej, ett skämt.
Vi gick ut i hallen, tog våra jackor.
PANG! så var min hall-lampa i golvet, var inte det att den gic sönder nej nej, den var hel men de fula var att den hoppade eller stuttsade upp o ner i mitt klinkers golv typ 5 gånger innan kvinnan dämpar den och tar upp den... Om blickar kunde döda ;) hehehe.
Elin skyller såklart på att sladden e ivägen, bla bla bla.. försöker tända den? NEJ. Sten död. TACK! Men tycker om dig ändå. Var bara lite tvungen att berätta detta.

Nyss kollat på en film, minns inte vad den hette. (Inte jag som hyrde den ju!)
Nu andra avenyn! PUSS



Okej, ger igen med denna HETA bild på min bebe! Inte för att jag gynnar den dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0