Jobbelijobb.

Okej, SKÄRPNING nu. Dåligt uppdaterat här. Meeen jag har jobbat så får väl skylla lite på det eller att ja faktiskt har ett liv!
jojo. jobb ikväll också. Kassa stängning så grymt skönt att börja tre iaf.
Ja börjar man rätt sent så ropar inte sängen allt för tidigt på kvällen.. Så igår jobb, hem till barnhemmet, åt lite gott och så var min underbara kids där!
Mys och gotte. Minsta hjärtat somnade i mitt knä i soffan igår. LYCKA! Tätt tätt tätt intill moster!

Men kvällen slutade inte där, nej nej. Hem när de andra skulle lägga sig, kollade lite tv. Velade fram och tillbaks om utgång eller inte.
JOvisst blev det utgång, vafan nu snackar vi ju mayah ;) Var nykter heela kvällen, oh yeah. Svin gott. Riktigt kul på förfesten som Andy stod för och sen ut o dansa som djur! Lök. mycket folk. go musik. gott gott gott.

Tv nu. Ut och gå en sväng innan jobbet om mor min hinner.. Godmorgon söndag!
Puss.


Kommentarer
Postat av: alexandra

har du vant dig med hårfärgen? :D du klär verkligen i det vännen.

2009-09-27 @ 16:30:40
URL: http://alexxxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0