knappt pervers?

Några har flyttat in i grannhuset mitt över mig.
Jag bor på tredje våning, skönt ingen kan se in, eller?!

Kom hem nu ikväll, ser att de sitter i sitt kök. Mörkt ute, tänt inne. - syns knappt mycket.. Kollar bara över en gång typ innan ja dunsar ner i soffan.
Skiter även i att tända lampor för att de inte ska ge vad jag går o vad jag gör i min lägenhet om kvällarna.
Ja menar, de sitter ju fan bara där o glor på en som att ögonen ska ramla ut.
Jag tänder mina ljus på bordet, går runt bordet o ska precis sätta mig ner samtidigt som ja kolla över på grannarna och ser i nyfikenhet bara vilka de är. Då sitter den jävlen och vinkar till mig, FYFAN vad pinsam han, hon den/det verkar vara. Hallo, vem fan sitter kl kvart över 10 en onsdag kväll och vinkar till sin "granne" som bor i huset mitt över??
DET MINA VÄNNER, KALLAR INTE JAG NORMALT BETEENDE. PERVO JÄVEL.
Man vågar ju fan inte resa sig upp för då kommer de väl tappa ögonen igen och man känner sig bara helt förföljd i sin egna lya på tredje våningen.

Någon som vill rädda mig från denna sjuka människa?!
Vore tacksam för snabbt svar eller tips på vad man kan göra.
- Nu vet jag, moona! LÄTT.


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha. Du få hyra in mig.

2009-09-17 @ 10:44:03
Postat av: Emma

FLYTTA QVINNA!;)

sjukt scary!!!

underbar kram idag gumman, den värmde!

Kramar

2009-09-17 @ 18:29:01
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0