Weekend.

Helg helg helg jelg och jag är ledig. Jojo ni hörde helt rätt! Och vad gör jag? Jo sitter på datorn, lägger upp bilderna från denna underbara sommar och har kollat på film helt själv. Mobbad. Jotack.
Blev Dumpa honom! Passar jävligt bra in på mig känner jag typ iaf eller gjorde kanske. hmm. skitsammatystpunktslut.



Hm, övergav filmen ett tag och gav min kärlek denna kväll till min hatade och ibland älskade dator! Den var väl?! helt okej. Men ändå inte WOW eftersom jag accepterade att datorn fick sitta i knät ikväll =) Alltid varm o välkommen!

Imorgon då ja. Då ska Mayah vara vettig och ta en tripp till karlskrona för alltmänt mys, lunch o shopping med Elin det snyggot. Och FESTA tydligen på kvällen.. aja. Men det ska bli prima hoppas jag på! Vem vill dela en 70is o gå in i dimman med mig? :) haha.
Förfesten då? alla säger här, at my place. Jojo visst. eller? Ingen annan som ja supa sig lite fulle imorgon som ska ha fest?!
Utång på vårt älskade o hatade harrys blir det iaf.. kommentar på det? nej nej. non.

Nej ska ta tag i mitt liv nu o fortsätta med bilderna så folk lugnar sitt kön o nöjda med att bilderna ligger uppe!
Puss o natti gott sverige folk denna kväll :)



Älskar dig Elin söta Andreasson!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Gullig bild :)



Allt bra ?

2009-09-22 @ 17:52:35
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: Emma

minimajs det är du det;)

KRAMAR!!!!!!

2009-09-22 @ 21:38:33
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: En oskriven framtid

Hej min älskade extra syster! Tack för en jätte mysig söndags kväll, alltid lika trevligt! Bra val med bloggen!! Love u babe! Pussar i tusen

2009-09-23 @ 20:56:39
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0